שלום ותודה שבחרתם לתת אמון באפליקציית SOS lifesaver – SOS life & service

להלן סרטון המחשה קצר, אולם חשוב שתקראו את השורות הבאות אחריו, שכן הן יסייעו לכם להתקין ולתפעל נכון את השירות באפליקציה. 

אנו מקווים שלעולם לא תאלצו להשתמש בחלק של SOS life, אבל במקרה שבכל זאת תאלצו – שנוכל לסייע בידיכם להציל את חייכם ואת חיי היקרים לכם.

הערה: בנוסף לאפשרות להצלת חיים באמצעות “נאמני חיים”, כי שיוסבר בהמשך, הרי שבעקבות בקשות רבות של משתמשים, הוספנו אופציה נוספת לסיוע הדדי בעת צרה, וזאת באמצעות יצירת או הצטרפות ל”כיתת כוננות” (לא במקום הצלה באמצעות “נאמני חיים”) זהו הכפתור התחתון במסך הראשי. פונקציה זו זמינה בשלב זה, רק למשתמשי אנדרואיד – לדף ההסבר על יצירת ותפעול “כיתת כוננות” – הקליקו כאן 

שימו לב שבאפליקציה יש גם חלק של SOS service ואנו מקווים שנוכל לסייע בידיכם גם במצבים בהם אתם זקוקים לנותן שירות בדחיפות, ומקווים שתבחרו להשתמש ביכולות המערכת לאתר לכם נותן שירות מקצועי מתוך נותני השירות הדחופים, גם כשאתם זקוקים להם שלא באופן דחוף, שכן נותני השירותים, הם אלו שתומכים באפליקציה. אז נשמח אם תפרגנו להם חזרה.

חשוב! המערכת מבקשת מכם לאשר מספר הרשאות. חשוב שתאשרו אותן, שכן הן קשורות לתפקודה השוטף של האפליקציה בשעת הצורך.

מי מכם שמשתמש באדרואיד, הרי שבגרסאות 9 ומעלה, יש לפתוח גם את הרשאות האפליקציה בהגדרות האפליקציה במכשיר הסמרטפון שלכם – בהתקנה ראשונית של האפליקציה, לאחר הרישום הראשוני לאפליקציה, יופיע לכם פופאפ נוסף, שלחיצה עליו, תפתח את חלון ההגדרות ובו תתבקשו לתת 2-3 הרשאות לחלונות קופצים שחיוני שיפעלו כדי שתוכלו לקבל התראה מתפרצת כשמישהו מיקיריכם אשר אתם נאמני חיים שלו, נמצא במצב חירום. ללא הרשאה זו, לא תוכלו לקבל את ההתראה! (אם שדרגתם גרסת אפליקציה או גרסת מערכת אנדרואיד, יתכן ופופ הגישה להגדרות, לא יופיע, ואז עליכם פשוט לגלול את המסך הראשי למטה, עד לסמל גלגל השיניים ללחוץ עליו ואז ללחוץ על כפתור “הגדרות” שיוביל אתכם לאותו מסך הגדרות שפותח הפופ אפ.)

האפליקציה זקוקה לאישור גישה לאנשי הקשר, לטלפון, למיקום, להודעות SMS וכן למסרוני שירות (הודעות בתוך האפליקציה),  כדי שהמערכת תוכל לשלוח התראות לנאמני החיים שלכם בעת הצורך – כולל מיקומכם על המפה בעת צרה.

שימו לב שאתם מאשרים את כל ההרשאות הללו. אחרת לא תוכל המערכת לשרת אתכם בעת הצורך.

שימו לב שאתם מאשרים את כל הגדרות החלונות הקופצים במסך ההגדרות של המכשיר, כדי שתוכלו לקבל התראות מיקיריכם כשהם זקוקים לעזרתכם

התקנת האפליקציה והכנתה לשירות הינה קצרה ומהירה וכוללת שני שלבים בשני מסכים (כשיש לשים לב שאתם פותחים את ההרשאות המאפשרות לשלוח ולקבל התראות מתפרצות במצב חירום):

מסך רישום – בו תתבקשו למלא את פרטיכם – שם, כתובת, טלפון וכן במידה ואתם מעוניינים את מספרי החירום של המשטרה, שירות חירום רפואי ומכבי אש, שיוכלו לשמש אתכם בהתקשרות בקליק אחד, מייד לאחר שתלחצו על כפתור החירום שאמור לשלוח התראה וסירנה לנאמני החיים שלכם. אגב, איננו מוסרים כל מידע לצד שלישי.

מסך הזמנת נאמני חיים – בו תתבקשו לבחור, באמצעות אייקון “צרף”, את נאמני החיים שלכם מתוך אנשי הקשר שלכם (אם אתם רואים שמספר הטלפון שנבחר אוטומטית אינו תואם לנייד, אתם יכולים לתקן אותו ידנית) לאחר מכן, לחצו על כפתור “שלח הזמנה”. ניתן לבחור שליחה באמצעות וואטסאפ או SMS (עדיף וואטסאפ, שכן אז אתם יודעים האם התקבלה ההודעה).

לאחר שהנאמן שלכם אישר שהוא מקבל להיות “נאמן חיים” שלכם – הרקע מתחת לשמו יהפוך לירוק במסך הראשי. (אם זה לא קורה תוך פרק זמן סביר, כדאי שתתקשרו אליו ותוודאו ששם לב להודעה)

שימו לב שעל נאמני החיים, להוריד את האפליקציה מהקישור שצורף להודעת הבקשה ששלחתם אליהם להיות “נאמן חיים” שלכם. עליהם להירשם למערכת, ואז לאשר אתכם במסך “בקשות הנאמנות הממתינות”.

לאחר שהנאמנים שלכם יאשרו אתכם – אתם יכולים להיות רגועים יותר כי יש לכם נאמני חיים שיעזרו לכם בעת צרה.

הערה: עד שלפחות נאמן חיים אחד שלכם אישר את הבקשה (שמו יופיע עם רקע ירוקבמסך הראשי באפליקציה), האפליקציה שלכם לא תהיה פעילה ולא תוכל להציל את חייכם בעת הצורך! לכן חשוב שתוודאו שהחברים להם שלחתם בקשה ל”נאמנות” גם הורידו את האפליקציה וגם לחצו על כפתור ה”אישור” שנמצא במסך בקשות נאמנות כן במסך ההודעות בסמרטפון שלהם.

שתפו חברים ומשפחה שחשובים לכם.

בתקווה שאף פעם לא תזדקקו לחלק זה של האפליקציה.

הערה חשובה! שימו לב שהאפליקציה בהחלט עשויה לסייע בהצלתכם בשעת חירום, אך בשום אופן אינה מחליפה, או מייתרת שום פעולה שהייתם עושים לולא הייתה לכם האפליקציה – הימלטות מאזור הסכנה, קריאה לעזרה, התקשרות לגורמי החירום וכו. כמו כן, חשוב לנו לציין כי אנו עושים את כמיטב יכולתנו, שהאפליקציה תתפקד בשעת הצורך, אך לצערנו איננו יכולים להתחייב לכך שלא תהיה תקלה טכנית מכל סוג שהוא ברגע האמת, שתמנע את פעילותה התקינה.

SOS service

אם תגללו את מסך SOS life שמאלה, תגיעו למסך SOS service, באמצעותו תוכלו להזעיק מספר נותני שירותים דחופים הנמצאים בסביבה שלכם.

אנשי מקצוע אלו תומכים בפיתוחה ותחזוקתה של האפליקציה. כך שמעבר לכך שמדובר בנותני שירותי להם אנו לא פעם נזקקים בדחיפות, נשמח אם תפרגנו להם ותפנו אליהם גם כשאתם נזקקים לשירות שלהם שלא בדחיפות.

מגניב! שירות נודניק

אופציה מדליקה שמאפשרת לכם לשלוח הודעת “חזור אלי בדחיפות” עם צליל “נדנוד”, הנועד למקרה שאתם זקוקים שאחד הנאמנים שלכם יענה לכם בדחיפות והוא לא שומע / לא זמין או נמצא בשיחה – מן הסתם, “נאמני החיים” שלכם, הם חלק מהאנשים הקרובים אליכם ביותר, שאתם נמצאים בקשר יומיומי איתם ולא פעם זקוקים שיענו לכם בדחיפות, אם כי – לא במצב המוגדר כמקרה חירום מסכן חיים בו מפעילים את התראת SOS. (מכירים את זה שאתם צריכים אותם לשניה שיענו לכם רק “כן או לא” לגבי שאלה דחופה, או מה להביא מהסופר כשאתם שם והם בדיוק בשיחה שלא נגמרת, או שהטלפון אצלם על השתק, או בתיק והם לא שומעים את הצילצול?)

במקרה כזה שאתם זקוקים לאחד משלושת הנאמנים שלכם בדחיפות והוא לא עונה לטלפון ולא להודעות – פשוט לחצו על “כפתור הנודניק” ליד שמו במסך הראשי והוא יקבל צלצול נדנוד שלא ניתן להתעלם ממנו עם מסך של “התקשר אלי דחוף” שעליו גם כפתור המאפשר חיוג חוזר אליכם בלחיצת כפתור. תגלו שזה גם נחוץ וגם מדליק!

Scroll to Top